Dobre zdjęcie może sprzedać każdy produkt
ale bez dobrego zdjęcia nawet najlepszy produkt nie wzbudzi zainteresowania. Większość produktów, jakie są w sprzedaży, ma swoje zdjęcia w sieci. Można by powiedzieć, że jeżeli nie ma produktu w sieci, to tak jakby w ogóle nie istniał.
Mówi się, że klienci kupują oczami i zdecydowanie jest to prawda. Dlatego w e-sklepach tak ważne jest posiadanie profesjonalnych, dopracowanych i przemyślanych zdjęć, które bardzo często odgrywają kluczową rolę w procesie zakupowym. Dzięki dobrej, wysokiej jakości fotografii nie tylko ciekawie i efektownie zaprezentujemy produkt, ale powiemy o nim znacznie więcej. Możemy zasugerować klientowi, czy to produkt dla niego, ale także wzbudzić potrzebę jego posiadania. Oczywiście można też zrobić zdjęcie uniwersalne, które w żaden sposób nie będzie sugerowało dodatkowych informacji. Wszystko zależy od produktu i jego właściciela.
Jeżeli przyciągniemy klienta obrazem, mamy szansę sprawić, że poświęci on nieco więcej czasu na zapoznanie się z opisem danego produktu, co jest szczególnie ważne w sprzedaży internetowej.
Wydaje się, że wykonanie zdjęcia produktowego to prosta sprawa. Wbrew pozorom zrobienie zdjęcia, które przyciągnie uwagę, a zarazem odda charakter produktu i pokaże go w dobrym świetle (dosłownie i w przenośni) nie jest wcale takie łatwe. Nie zawsze będziemy w stanie takie zdjęcie wykonać samodzielnie, w domowych warunkach, bez profesjonalnego sprzętu. Dodatkowo jest to zajęcie bardzo pracochłonne.
Dlatego warto skorzystać z naszych usług! Z naszym doświadczeniem, kreatywnością i pomysłami sprawimy, że Twój produkt dostanie nowego świeżego wizerunku.
Jesteśmy otwarci na sugestie i wymagania, ale także chętnie podpowiadamy, kierując się wieloletnim doświadczeniem.
Być może zastanawiasz się właśnie, ile to wszystko kosztuje, skoro jest tak ważne w budowaniu wizerunku marki i produktu? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość:
owszem, obrazy są kluczowym elementem brandingu, ale nie potrzebujesz dużego budżetu, żeby mieć profesjonalne, dobrze dobrane zdjęcia swoich produktów.
Dobre zdjęcie to większa sprzedaż! Zatem koszt usługi fotograficznej powinien się szybko zwrócić.
Jeśli Twoim celem, jako marki, jest tworzenie długoterminowych relacji z klientami, to pamiętaj, że zdjęcia są jednym z najważniejszych narzędzi do osiągnięcia tego celu.
Dwie szkoły tworzenia zdjęć produktowych
Najczęściej zdjęcia produktowe kojarzą nam się z produktem na czystym białym tle, packshotem, widzianym z różnych stron. I to jest jeden ze sposobów na zrobienie zdjęć produktowych, zdjęć uniwersalnych, które nie mówią nic więcej, niż to jaki produkt masz właśnie przed oczami.
To jest zaleta i wada zarazem. Z jednej strony nic nie odciąga uwagi od tego, co najważniejsze czyli od produktu. Jednak z drugiej strony nie wykorzystujemy szansy na powiedzenie zdjęciem czegoś więcej. Te zdjęcia świetnie sprawdzają się na stronie sklepu w miejscu, gdzie od razu zamawiamy produkt. W tym miejscu nic nie powinno nas rozpraszać i odciągać uwagi od zakupów.
Drugi sposób wykonania zdjęcia to przedstawienie produktu w konkretnych okolicznościach. Fotografie w aranżacji pokazują, że Twój produkt jest używany w określonym środowisku, w zamierzonym celu lub wraz z produktami uzupełniającymi. Tym rodzajem zdjęcia możemy pokazać, że produkt to także styl życia i to właśnie te zdjęcia budują więź z klientem. Te zdjęcia świetnie prezentują się w social mediach, na blogach, w newsletterach.
Jakich zdjęć potrzebuje Twój produkt, żeby się dobrze sprzedawać? Naszym zdaniem obu!
I to możemy zapewnić Ci w ramach naszych usług. Zapraszamy do kontaktu.
zobacz więcej